onsdag 15 december 2010

Kärleksord - vidare i kärlekens tecken

Jag kan ju visserligen bara tala för mig själv, men tror att de allra flesta av oss borde bli lite bättre på att visa sin käraste uppskattning. Så här i vardagen, kanske i synnerhet nu i julstressens tider, är det lätt att låta dagarna snurra på och koncentrera sig på att logistiken runt alla aktiviteter och julklappsinköp ska fungera så smärtfritt som möjligt.

Jag tittar ut och ser hur kallt och ”hurvigt” det är ute och vill bara krypa upp i soffan, tända ljus och dra en varm och skön filt över mig. Med lite tur kanske maken också kryper upp bredvid mig. Då ska jag ta chansen att viska små, kärleksfulla ord i hans öron. Ord som värmer och stärker.

Örhängen "Kärleksord", hjärta & pratbubbla 999 finsilver, kedja & örhängemekanism 925 sterling silver.


Ifall du vill att någon ska viska uppskattande ord i dina öron också, kan du med de här örhängena ge en fin vink, så att orden hittar vägen via hjärtat uppför kedjan genom pratbubblan och raka spåret in i ditt öra. Med lite tur kanske du får dem i julklapp.
 
Fler kärleksfulla kramar ♥
finaNina

2 kommentarer:

Ruta Ett sa...

Så fina! Man kan ju viska små ord till sig själv också...

finaNina sa...

Tack! Ja, det har du ju faktiskt helt rätt i :-).