torsdag 31 mars 2011

Tävling hos AnnaJohanna

Vill passa på att presentera en för mig mycket viktig kund och nu även vän, som var den första person som hittade mitt smycke "Familjeträd" via bloggvärlden. Hon har precis nyligen startat sin egen firma, AnnaJohanna, där hon designar och syr "färgstarka kläder och accessoarer för storartade kvinnor". Kläderna sys i strl 48 - 60 och kan varieras och kombineras på en massa olika sätt och vis. Med enkla detaljer - ja, jag älskar detaljer - kan man byta ut fickor, ta loss ärmar och trixa till sitt plagg så att det känns nytt och annorlunda flera gånger om.


Spana in hennes blogg Nytt från AnnaJohanna, och var med i en utlottning av en jääättesnygg linnesjal. Den vinnande lotten dras den 17/4. Eller förresten var inte med, för då har ju  jag större chans att vinna :-)  .

Lycka till!
finaNina

2 kommentarer:

STORARTAT! sa...

Hej!
Kul att du vill vara med i min tävling! Det skulle vara roligt om du vann, men annars finns sjalen att köpa hos mig.
kram AnnaJohanna

finaNina sa...

Hi hi, ja, jag håller tummarna och väntar, så får vi se.
kram Nina